maandag 21 januari 2008

Yogalessen in Rosmalen en Nuland

Nieuwe cursisten kunnen zich aanmelden bij Yoga Rosmalen voor yogalessen op maandag in Nuland en dinsdag en woensdag in Rosmalen.

Voor de exacte lestijden kan je kijken op www.yoga-rosmalen.nl

Hatha Yoga is een weg naar een gezonder leven door lichamelijke oefening en ontspanning. Een Hatha yogales bestaat uit een combinatie van verschillende yogahoudingen, ademhalingsoefeningen, meditatie en ontspanningsoefeningen.
Je leert je adem goed te gebruiken, waardoor je spanningen kunt loslaten en bewuster wordt van je eigen lichaam.

Op mijn site vind je informatie over de groepslessen en individuele lessen die ik geef in Rosmalen en omgeving.

Zoek je een weg naar een betere gezondheid, wil je meer ontspanning en innerlijke rust ervaren, meld je dan aan voor een gratis proefles of intake gesprek.

1 opmerking:

Sonja zei

Leuke blog! Ik ben zelf net begonnen met Yogu en probeer een beetje info te zoeken. Ik heb je op mijn blog vermeld. Zo kan ik je blog snel weer terug vinden.

groetjes sonja